ابزار وبمستر

دانلود آهنگ

کردفیلم |kurdfilm

دانلود آهنگ

آهنگ، فيلم،عکس،موزيک،موسيقي،ريمکس،کارتوني،سريال،اهنگ،آهنگ جديد،دانلودآهنگ،دانلود اهنگ,

آهنگ، فيلم،عکس،موزيک،موسيقي،ريمکس،کارتوني،سريال،اهنگ،آهنگ جديد،دانلودآهنگ،دانلود اهنگدانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره












دانلود آهنگ



محل تبلیغات شما



محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره دانلود کاور با اندازه اصلی
کد 50

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره

خلاصه داستان :

آهنگ، فيلم،عکس،موزيک،موسيقي،ريمکس،کارتوني،سريال،اهنگ،آهنگ جديد،دانلودآهنگ،دانلود اهنگدانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره ادامه متن

  • زمان انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 1:34
  • 147 مشاهده
  • ارسال شده توسط : salar
  • تعداد دیدگاه : 0
  • گزارش خرابی

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام دلشوره

Aron Afshar - Delshore

ترانه : علیرضا مرتضی قلی ؛ موزیک : آرون افشار ؛ تنظیم : معین راهبر

 

+متن آهنگ

 

شاید برای تو سخت است
بفهمی حال من را
باید شبیه من کمی دیوانه باشی
بفهمی حال من را
من حاضرم از عشق تو چتر از سر بارون بگیرم من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم
من بیخیال زنده موندن حاضرم با تو بمیرم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم
اگه با من نباشی میخوام دنیا نباشه به این دلشوره ها عادت ندارم
محاله بی تو من طاقت بیارم منه دلواپسو تنها نذارم
شبای بی قراری چقدر چشم انتظاری یه کاری کن یکم آروم بگیرم
تو دنیای خودم بی تو اسیرم منه عاشق نذار تنها بمیرم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم
بی تو آوار شدم از همه بیزار شدم نیستی و من خواب ندارم
آخرش باخت دلم با همه چیت ساخت دلم نیستی و من تاب ندارم

پخش آنلاين
 
 
کد امنیتی رفرش

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

محل تبلیغات شما کسب درآمد از پاپ آپ

هدایت به بالای صفحه